top of page
חיפוש
  • Asaf Pedro

תבנית הכוח בקלפים

כיום התעוררה הגישה של קריאה בקלפים עוד יותר, מה קרה עם השנים? פעם היו רק 4 חפיסות, היום יש אלפים. מסתבר שלעולמנו המדעי יש צורך ביותר תשובות, ודווקא חזרה למקורות עתיקות, לחוכמה קדומה, כן מאפשרת לתובנה.

ברור לנו שהקלפים הם מראה, יש מראה חיצונית בבית ויש בקלפים מראה שיש בה את היכולת לראות אותנו מבפנים, מבחינה רגשית, הקשר שלנו לעצמינו, פרנסה וכדומה, אפשר לראות באיזה מצב האנרגיה, פתוחה, סגורה, בעלת חזון. חשוב לדעת שבקלפים אין טוב ורע, יש תהליך.

מה עושה את קלפי הטארוט כל כך עוצמתים? ארקנה בלטינית פרושה סוד. ובכן, הקלפים בטארוט בנויים על צירים אנרגטיים שנותנים סיכרוניקה לתהליכים האישיים, בתוך הארקנה הגדולה (קלפים המייצגים תהליכים עמוקים) יש אותיות עבריות שנחשפו בטארוט של קראולי, הוא למעשה פרץ דרך על כך שהחל בגילוי הסודות החבויים בתוך הקלפים (בקבלה מוסבר שעל ידי האותיות העבריות נברא העולם) והן מיוחסות ל-12 הכוכבים ול-12 השבטים, לפלנטות וליסודות, וכך גם בהתאמה כל חלק מהקלפים משוייך לכך גם כן.

והארקנה הקטנה (תהליכים פחות חזקים שהאדם עובר) מחולקת לארבע דרכים אלכימיות (14 קלפים לכל יסוד), ולכל אחד יש 14 קלפים, עשרה קלפים מ-1-10 קלפים ממוספרים ו-4 קלפי מלוכה, לכל אחד מהקלפים הממוספרים, יש ייחוס לעשר הספירות והארבעה של המלוכה גם מתייחסים לארבעת העולמות בקבלה ולארבעת היסודות אוויר, מים, אש ואדמה.

על ידי הבנת הצירים האנרגטיים ועל ידי למידת המיקומים, אנו מבינים את השפה של הקלפים והמשמעות של זה על חיינו או על חיי השואל. יש מגוון רחב של תורות נוספות כגון: תורת הצבעים, תורת המספרים, סמלים אסטרולוגים, כל אלה אמצעים המאפשרים תמיכה להבנת המשמעות, עוד שבקלפים של קראולי יש צורות גאומטריות לרוב ומוסיפות לעוצמה ולחיבור, שנוגעות בשדה המאוחד (מושג לפי תורתו של אינשטיין, על כך שיש שדה אנרגטי שממנו ניתן למשוך עוצמות) שנוגע במרחב מיוחד ובלב. לא סתם הקלפים של קראולי נחשבים ליוקרתיים בעולם.

למעשה, זהו שדה קסום המבוסס על עץ החיים, ותיקון החיבורים שלנו המאפשרים לקרות דרך תורת הקלפים מאפשר לשפע הבריאה לרדת אלינו בצורה חלקה ובעוצמה גדולה יותר. זה כמו לוח משחק שבסופו אתה נהייה בהרמוניה עם הבריאה. ההכוונה גורמת לטראנספורמציה באישיות ומתמירה את נקודת הראות שלנו.0

עוד שניתן להשפיע על תרחישי התפתחות הסיטואציה, לתקן את מה ששגוי, להתגבר בהצלחה, ולהשפיע על תהליך של תיקון העתיד. לי באופן אישי, אני יכולה לומר, שהדרך עם הקלפים מלהיבה, ייחודית ויוצרת עומק והבנה.

אני במשך שנים מלמדת קראולי עם הסמכה לתעודה. השיטה שלי היא לראות את הרבדים השונים בחיינו כמו מהר גבוה. זו שיטה תומכת בדרככם, שמאפשרת לכם להתחבר לעצמכם, לחבר אחרים, ככה שיהיה לכם מידע שימושי ועוזר, מקל, להמשך הדרך.

מקווה שנהנתם מהמאמר, אשמח לראותכן בקורסים הבאים באופן אינטרנטי (יש תמיד) ובאופן פרונטלי, שלכם באהבה רבה, לא שומרת סודות, מיה רבינוביץ'



39 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page