top of page
חיפוש
  • Asaf Pedro

למה צריך קלפים?




מי היה מאמין שאגיע לגיל בוגר וההוצאה הגדולה ביותר והמפורסמת בארצות הברית תחתים אותי על חוזה...

פלא.

ובכן, ארתור וויט הוא המחבר (ריידר זה בית הדפוס בלונדון), באופן אינטואיטיבי התחלתי לעבוד איתם הם היו לי קלילים ואפילו לא קניתי ספר ופשוט פתחתי את הפה והידע יצא ממני.

ההיזכרות בעולם הצועני ועולמות הקסם הידהדה בי בעוצמה אך הייתה לי גם יראת כבוד כלפי העבודה איתם ועם העולמות הגבוהים והבנתי שבשביל לעסוק בזה במקצועיות אני צריכה עוד מידע תאורטי ומכוון.

היו לי כמה שאלות כשהסתכלתי על משפחת המלוכה, בתור צעירה,אם לומר את האמת, מהספרים של הטארוט וגם של נומורולוגיה לא הצלחתי לתפוס את העומק שנמצא בעבודה עם הטארוט. היום אני יודעת שלא רק לומדים טארוט ומספרים, את העבודה איתם עלינו להרגיש.

לאחר שסיימתי את השירות הצבאי, יצאתי לטיול אחר צבא שנמשך בסוף 13 שנים... פגשתי בדרכי את אחת ממורות הזן הידועות בעולם שהיא גם היתה מומחית הטארוט של קראולי הנחשבת בעולם, פרמנגלה בלינסטון ז''ל. היא הייתה הקוראת בקלפים האישית של אושו.

אני זוכרת את הרגע שפגשתי בקלפים שלה, הם נגעו לי בלב בצורה לא נתפסת, באותו הרגע נשבתי בצורות הגאומטריות שראיתי כמרחפות מעל הקלף והעדינות של המכחול ועוד כמה דברים.

רק אחרי שהיא העבירה לי את המידע וחוברתי לתדר, הבנתי שזו העבודה שלי.

אותה אני כבר מבצעת נאמנה מזה שנים עם הענקת תעודה.

מאז נסעתי וחקרתי את עולמם של קלפי קראולי וגיליתי מערך שלם, כשהחיבור הוא קבלי.


ונראה כי אנחנו נמצאים בזמנים משתנים, ניתן לראות דרך קלפי קראולי את האנרגיות החדשות של העולם המשתנה הזה. קלפי מסרים אורקל הם קלים לתפיסה, שואלים שאלה ומקבלים מסר שהוא כמו בושם, אתה צריך להתאים את התשובה לשאלה שלך מתוך השראה. הטארוט זה עולם שלם, התשובות עובדות מתוך מיקוד של תבניות הקיימות בהם, מתוך 22 תבניות שהן 22 פסיעות שהמיסטיקן צריך להכיר בתוך התודעה שלו, שהן גם מקבילות ל-22 האותיות העבריות, 22 ענפי הקבלה... ועוד. עולם של תרבות, היסטוריה, מספרים, תבניות אנרגטיות, וכדומה. יש להם כוח וצריך להבין כיצד לגשת אליהם, כיצד לשאול שאלה נכונה על מנת לקבל תשובות נכונות. מעודד אותי לדעת שיש כלי בחיי שאם אני צריכה להבין את סודות היקום, לראות את עצמי טוב יותר בצורה אובייקטיבית, את הסיטואציה, להיות עבור האחר, לקבל תשובות על העתיד בכדי לטהר את ההוויה וההווה, יש לי כלי מדושן בהבנות.

22 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page