top of page
חיפוש
  • Asaf Pedro

למה דווקא קראולי?



קראולי, אף אחד לא באמת הבין אותו, הוא חי בשנים בהם היה הרבה חושך בעולם, שתי מלחמות עולם, והוא... עשה כרצונו וניפנף בכך לעיני כל ללא בושה, פרובוקציות, הוא עזב את הכנסייה, את האוניברסיטה, מרד בכל המוסכמות, שתה צמחי מרפא והזיה עוד לפני שדיברו על בחברה המערבית, היה עם שני המינים, האמין כי אנו נמצאים בעידן הילד, בו כל אדם יעשה כרצונו.

כרצונו כשאהבה היא התדר, לעשות את מה שאתה אוהב.


הוא וריידר היו חברים במסגרת שחר המוזהב באנגליה, חקרו מקורות ועשו טכסים, חניכות קידושים ונסיונות בחקירת המסתורין בחיים, גם את האותיות העבריות נהגו לחקור על ידי המידע שהביא איש האזוטריקה אליפז לוי, ככל הידוע יהודי שהכיר את חוכמת האותיות. קראולי האמין שהוא גילגול שלו. ביום בו קראולי החליט לחשוף את סודות האותיות העבריות ולשים על הקלפים ממש, העיפו אותו מהמסדר של השחר המוזהב.


הוא חשף עוד הרבה סודות על הקלפים שלו... בכך עשה טובה גדולה לאנושות.

יש יגידו שהוא סוג של חוזה, כי הוא ניבא את את הזמן הזה, וייתכן מה שאכתוב כעת, היא כבר סיבה ללמוד את הקלפים שלו, מעבר לאיורים המדהימים של ליידי האריס, אישה, ציירת, ניזונה מהאנטרופוסופיה.


מעבר לסמלים, הגאומטריה המקודשת, הקודים שהושתלו, הצבעים הססגוניים, מעבר למעבר, הסיבה שגם אני בחרתי בהם, או שהם בחרו בי,

איזון המינים וההעצמה ניגלת בתוכם בצורה בלתי רגילה.

וארחיב כבר על החזון.

ובכן, הסיבה האנרגטית העמוקה, מעבר המבנה המיוחס לחפיסה זו שטורף את הקלפים האחרים:

התבוננו במשפחת המלוכה בקלפים הקלאסיים, היא בנויה מ-3 בנים ובת אחת, קראולי עשה שינוי ושם נסיך, נסיכה, אביר, מלכה.

הוא הזיז את קלף המלך ושם אביר בשביל לתת לה עוד יותר כוח.

את כל הידע שלו ליידי האריס תירגמה והשתילה בדרך קוסמית מיוחדת במינה לקלפים, יש עדויות למכתבים עם מיידעים שהחליפו בינהם, העבודה לקחה לה 5 שנים והיא אומרת שיכלה לצייר כל קלף חיים שלמים, היא השתילה בהם קודים מטובלים בחוכמה קדומה עם המון קשרים לעץ החיים הקבלי.

קראולי לא זכה לראות את החפיסה באור.

למעשה, הקלפים יכלו להיקרא הטארוט של ליידי האריס לדעת שונים. מה שבטוח לדעתה, שהם ניזונו מאנרגיה נשית וגברית, מעוצמות מיומנות.

לא סתם בעולם הטארוט הם נחשבים ליוקרתיים ביותר.

זו האנרגיה החדשה של העידן החדש, שהנשים מתעוררות לכוחן יותר מתמיד. יש עוד מה לעשות בזמנים אלו לחיזוק האישה, ולאיזון כללי של ין ויאנג , אשר בתוכינו נמצאים שני הצדדים, והאיזון הינו מרכיב חשוב אשר תורם ליישור רעשי רקע ולנחלת האושר והרווחה.



13 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page