top of page
חיפוש
  • Asaf Pedro

המסע שאני מוציאה לטורינו ודמנהור

הרבה שואלים אותי מה מיוחד בצפון איטליה? אני כבר רגילה לסוג השאלות האלה כשהתחלתי עם קלפי הטארוט של קראולי לפני 25 שנים בידיעה שהם היוקרתיים בעולם, והייתי צריכה להסביר את החזון של העצמת האישה שמסתתר שם.


הסודות המתגלים, הם מעניינים ולעיתים אף מצחיקים... כמו לדרוך על הביצים של השור בככר מביא מזל.

כמובן שלא ויתרו על התענוג.


ובכן, מסלול של קסמים הומצא בדרכי ובו מסע רוחני באיטליה, לטורינו הקסומה, לקהילת דמנהור היפה הנחשבת לאחד מפלאי תבל. כבר שנים שאני נוסעת וחוזרת עם עוצמה אחרת. חוקרת את טורינו אשר בעלת שכבות היסטוריות רבות ואפופה במסתורין, איזיס הינה מזוהה עם המקום, לא סתם בחרו לשהות בה נוסטרדמוס, שייקספיר, קראולי ואנשים שונים בהיסטוריה עם זיקה לתחום האזוטרי, אך לא רק! טורינו הייתה עיר הבירה של איטליה עד שהרומאים העבירו אותה לרומא, היא ספוגה באותנטיות של איטליה, ביופי עמוק ובשוקולד הידוע. לחוויה ייחודית, לגילוי הסודות שם, צריך להיכנס כמו למסע בזמן, יש שם פורטלים של מג'יק מכמה סוגים, כדאי להבין לאן הולכים... אותם אני חוקרת גם עם אנשים וספרים, אבל גם עם הרגליים, הדברים שמתגלים הם לא מה בכך. ניתן לקיים תהליכים מיוחדים אישיים כשכל זה לצד נופים מרהיבים, שקט, אווירה פסטורלית, חיבורים לעצמך דרך אלמנטים מעולם הקלפים והתודעה ועולם האמנות האזוטרית.

בהיותי ידידת קהילת דמנהור אשר נמצאת בצפון איטליה, מתחת לאלפים, אני מקבלת שם עוד מיידעים מהחברים שם כל הזמן מתוך היכרות אישית, כמו כתב אטלנטיס, קולות הצמחים הלא רגילים, ועוד חיבורים של תרבויות עתיקות שאני נהנת לשמוע ולהעביר הלאה. דמנהור נבנתה על צומת קווים אנרגטיים (קווי ליי), מקום מפגש של סינכרוניות עוצמתית בכדור הארץ.

הקהילה היתה סודית למבקרים וגם לשכניהם במשך כארבעים שנה. כיום, לאחר שפתחה שעריה לעולם, וקיבלה את התואר הפלא השמיני. דמנהור היא למעשה פדרציה בפני עצמה בתוך איטליה, יש להם מטבע משלהם, שפה מקודשת ומערכת פוליטית ייחודית. התושבים המקומיים בה הם אוכלוסייה מכל מיני מדינות, בערך כאלף איש ועוד חברים רבים ברחבי העולם. הדמנהורים משלבים רוח וחומר, אוהבי אומנות וטקסיות, עוסקים בעבודות מחקר ופיתוח בתחומי הטבע, הרפואה והאנרגיה הסולארית ובלימוד מתמיד של הנפש והתודעה.

דרך חייהם היא מדיטציה בעשייה לכן התנדבות ותרומה היא חלק משמעותי מהמפעל המשותף הגדול הנקרא דמנהור. הם חיים בקהילות שונות (נוקליאו) בסמוך לשכניהם בכפרים האיטלקים. בתיהם של חברי הקהילה מעוטרים באומנות סימבולית שאי אפשר לפספסה. יש לי עוד המון מידע על מקומות אלו שראוי לכתיבת ספר אבל מכל וכל נעים לחוות זאת. שנים הוצאתי את תלמידי הקורסים של ''טארוט תודעה, חלימה ואימון מוחי'' וכעת פותחת את ה מסע הבלתי הנשכח, למראות יפים ועוצמתיים, מלווה בניסיון ואהבה וכל המסייעים להגשמת חופשה עמוקה וחלומות לכל החפצה.







41 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page